Passa al contingut principal

Pràctica de comentari

Pràctica de comentari


Imatge 1:


pluja


En aquesta imatge apareixen un grup de persones creuant un riu a través de pedres i es cobreixen de l'aigua de la puja amb paraigües. Es tracta d'una fotografia del natural perquè representa una realitat i , el format de la imatge és horitzontal. La imatge és complexa, perquè no es pot descriure amb poques paraules. És icònica perquè representa allò que és i no té cap patró, polisèmica, perquè pot tenit diverses interpretacions i és original perquè és una imatge poc vista i diferent. El pla és general i l'angulació lateral i normal. També té una gran quantitat d'aire al cel del fons de la imatge. El centre d'interés són els protagonistes de la fotografia, és a dir, les persones que creuen el riu i el punt de fuga de la imatge és el que formen els costats del riu al unir-se al fons de la imatge. Les línies principals de la imatge són les que formen les cases dels costats i les del riu, tambés hi trobem la línia que formen les pedres per les quals les persones creuen el riu. Les formes de la imatge són els rectangles que formen les pedres i el triangles que forma el contorn de les muntanyes del fons de la imatge. La imatge té profunditat y la llum és forta, perquè és natural i prové de la lluna i la seva angulació és lateral i picada i la direccionalitat és el fons. El cromatisme és desaturat, i el color predominant és el negre i el gris, i la textura de la imatge la formen la pluja i les cases



Imatge 2:




En aquesta imatge apareixen un grup de nens jugant a futbol amb una pilota. Es tracta d'una fotografia del natural perquè representa una realitat i el format de la imatge és horitzontal. La imatge és simple, perquè es pot descriure amb poques paraules i hi han pocs elements, colors i textures. És icònica perquè representa allò que és i no té cap patró. És monosémica, perquè només té un significat i és estereotipada perquè és una imatge típica i molt vista. El pla és general i l'angulació normal. També té una gran quantitat d'aire al cel del fons de la imatge. El centre d'interés són els protagonistes de la fotografia, és a dir, els nens que juguen a la pilota però el centre de pes visual és la pilota. Les línies principals de la imatge són les que formen la porteria i la línia que forma el terra de l'horitzó i que separa el terra de les muntanyes. Les formes de la imatge són el rectangle que forma la porteria i el cercle que forma la pilota, també podem identificar un gran rectangle que constiueix el terra. La imatge no  té massa profunditat y la llum és tova, perquè és natural i de tarda i la seva angulació és posterior i normal i la direccionalitat és el fons. El cromatisme és desaturat, i el color predominant és el groc i el negre.




Imatge 3: 






En aquesta imatge apareixen les restes d'un moll de fusta a las vora de mar. Es tracta d'una fotografia del natural però trucada,com podem observar a l'efecte que fa l'aigua. La imatge és simple,perquè hi han pocs elements, colors i textures i es pot descriure amb poques paraules. És icònica perquè representa allò que és i no té cap patró, polisèmica, perquè pot tenit diverses interpretacions i és estereotipada perquè les imatge dels molls de fusta amb el fons del mar són molt típiques. El pla és general i l'angulació frontal i normal. També té una gran quantitat d'aire al cel del fons de la imatge. El centre d'interés és el punt de fuga que formen els pals del moll de fusta al unir-se. Les línies principals de la imatge són les que formen els pals del moll i la línia de l'horitzó que separa el mar del cel. Les formes de la imatge són molt indefinides però hi trobem un gran rectangle que forma el mar. La imatge té profunditat y la llum és tova, perquè és natural i de tarda i la seva angulació és normal i la direccionalitat és el fons. El cromatisme és desaturat, i el color predominant és el blau i el marró i la textura de la imatge la forma el mar, els núvols, les predres i els pals de fusta.


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

La història de la fotografia

La història de la fotografia La fotografia neix com a resposta a la inquietud de l'ésser humà de registrar el seu context de la manera més exacte i instantànea possible. Aristòtil va construir la primera càmera obscura  capaç d'obtenir la projecció plana d'una imatge. Consisteix en una caixa hermètica tancada per la qual e s fa passar la llum a través d'un petit forat.  A la paret oposada al forat, es formarà la imatge del que es trobi davant: Va ser utilitzada com a ajuda per al dibuix: En segle XVI un físic napolità, Giovanni Battista Della Porta, va anteposar a l'orifici una lent biconvexa (lupa) i amb ella va obtenir més nitidesa i lluminositat a la imatge. A principis del segle XIX, quan l'any 1816 el científic francès Nicéphore Niepce va obtenir les primeres imatges fotogràfiques, encara que la fotografia més antiga que es conserva és una imatge obtinguda el 1826 amb la utilització d'una càmera obscura i un suport

PRÀCTICA DE CONNOTACIÓ 2018

PRÀCTICA DE CONNOTACIÓ  Amb aquesta pràctica pretenc representar el significat de diverses frases i dits mitjançant imatges: La cusriosidad mató al gato No ho seeeeee (amb veu de peneta) És que no en sé cap! Mejor bueno conocido que bueno por conocer Echar una mano Un somriure no significa l'absència d'un problema sinó la capacitat de ser feliç per sobre d'ell Només sé que no sé res Filar prim Donar un cop d'ull La normalitat està sobrevalorada Prendre el pèl A la tercera va a la vencida Si ser normal és tirar bombes, prefereixo ser un sonat Matar el gusanillo Que Déu ens agafi confessats Anar a dormir amb les gallines Anar tot peix A la ligera Peus de plom A cegues

PRÀCTICA DE LA CÀMERA: DIAFRAGMA, OBTURADOR, ISO

PRÀCTICA DE LA CÀMERA: DIAFRAGMA, OBTURADOR, ISO A continuació us explicaré les diferents parts d'una càmera i els seus elements que afecten a la llum de la fotografia. Aquests són els principals elements de la càmera: Hi ha uns en concret què regulen la llum de la fotografia són els següents: Diafragma: és un dispositiu de les càmeres reflex digitals que es troba dins l'objectiu  format per unes cortinetes amb forma d'iiris que d'obren i es tanquen de manera que regulen la quantitat de llum que entra al sensor i com a efecte secundari la profunditat de camp. Per tant, amb una major obertura del diafragma s'aconsegueix una imatge més lluminosa i en conseqüència, amb menys profunditat de camp. Si l'obertura del diafragma és menor, és captarà una imatge menys lluminosa i amb més profunditat de camp. Obturador: És una dispositiu de les càmeres reflex digitals que regulen el temps d'exposició del sensor. De manera que si el se