Passa al contingut principal

Pràctica de creació d'una campanya publicitària

Pràctica de creació d'una campanya publicitària


Nom del producte: Daily Look


Què fa? Què el fa ser diferent de les altres coses que ja existeixen?: La nostra app s’anomena Dailylook i és basa en una aplicació per a dispositius mòbils ja sigui android o IOS. L’aplicació té diverses funcions però la principal és que t’ajudi a decidir quina roba posar-te durant el teu dia a dia. La app tindrà un lector QR que podrà escanejar la roba que et vagis comprant i d’aquesta manera tindrà una mena de disc dur on s’anirà guardan totes les peces de roba que hauràs obtingut. Llavors la app tindrà una cosa que mai s’havia vist abans i és que podrà preparar-te conjunts de roba segons diferents factors com el temps, la temperatura, l’estat d’ànim o segons el lloc on vulguis anar.

Logo de la marca




Logo simplificat:



Target / target econòmic
Target: El target són aquelles persones que necessiten de una forma fàcil i ràpida.
Target econòmic:  L’aplicació és gratis.
Variables Dures:
  Sexe: Tant masculí com femení
    Edat: Adolescents, joves, adults. ( Dels 16 als 40 anys)
Nivell Econòmic:  Va dirigit per persones de qualsevol nivell socioeconòmic ja que la App serà totalment gratuita
Variables Toves: Va dirigit per a totes aquelles persones interessades en la moda i en la seva imatge personal  que no és volen complicar gaire alhora de vestir-se però a la vegada volen anar ben vestits.

Recursos
Com a imatge de marca hem utilitzat un logo molt simple amb el símbol d’un llaç. Els colors utilitzats han sigut el blanc i el negre per donar-li un toc d’elegància.També, utilitzarem les noves tecnologies per presentar el producte, incloent en el cartell un codi QR per descarregar directament l’aplicació i donar la informació més ben detallada. Uitlitzarem el patró ideal de “solució senzilla” .

Enfoc de la campanya publicitària

La presentació és elegant , minimalista i sòbria, conceptes que defineixen la nostra aplicació i la seva funció.

Mitjans de comunicació
Les xarxes socials seràn el mètode divulgatiu que utilitzarem, ho farem mitjançant anuncis o petits videos mostrant la seva utilitat a xarxes socials com Instagram, Youtube, Facebook o Twitter, o mitjançant el testimoni del persones influents o famoses com per exemple influencers.

Aquest és el cartell publicitari:


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

La història de la fotografia

La història de la fotografia La fotografia neix com a resposta a la inquietud de l'ésser humà de registrar el seu context de la manera més exacte i instantànea possible. Aristòtil va construir la primera càmera obscura  capaç d'obtenir la projecció plana d'una imatge. Consisteix en una caixa hermètica tancada per la qual e s fa passar la llum a través d'un petit forat.  A la paret oposada al forat, es formarà la imatge del que es trobi davant: Va ser utilitzada com a ajuda per al dibuix: En segle XVI un físic napolità, Giovanni Battista Della Porta, va anteposar a l'orifici una lent biconvexa (lupa) i amb ella va obtenir més nitidesa i lluminositat a la imatge. A principis del segle XIX, quan l'any 1816 el científic francès Nicéphore Niepce va obtenir les primeres imatges fotogràfiques, encara que la fotografia més antiga que es conserva és una imatge obtinguda el 1826 amb la utilització d'una càmera obscura i un suport

PRÀCTICA DE CONNOTACIÓ 2018

PRÀCTICA DE CONNOTACIÓ  Amb aquesta pràctica pretenc representar el significat de diverses frases i dits mitjançant imatges: La cusriosidad mató al gato No ho seeeeee (amb veu de peneta) És que no en sé cap! Mejor bueno conocido que bueno por conocer Echar una mano Un somriure no significa l'absència d'un problema sinó la capacitat de ser feliç per sobre d'ell Només sé que no sé res Filar prim Donar un cop d'ull La normalitat està sobrevalorada Prendre el pèl A la tercera va a la vencida Si ser normal és tirar bombes, prefereixo ser un sonat Matar el gusanillo Que Déu ens agafi confessats Anar a dormir amb les gallines Anar tot peix A la ligera Peus de plom A cegues

PRÀCTICA DE LA CÀMERA: DIAFRAGMA, OBTURADOR, ISO

PRÀCTICA DE LA CÀMERA: DIAFRAGMA, OBTURADOR, ISO A continuació us explicaré les diferents parts d'una càmera i els seus elements que afecten a la llum de la fotografia. Aquests són els principals elements de la càmera: Hi ha uns en concret què regulen la llum de la fotografia són els següents: Diafragma: és un dispositiu de les càmeres reflex digitals que es troba dins l'objectiu  format per unes cortinetes amb forma d'iiris que d'obren i es tanquen de manera que regulen la quantitat de llum que entra al sensor i com a efecte secundari la profunditat de camp. Per tant, amb una major obertura del diafragma s'aconsegueix una imatge més lluminosa i en conseqüència, amb menys profunditat de camp. Si l'obertura del diafragma és menor, és captarà una imatge menys lluminosa i amb més profunditat de camp. Obturador: És una dispositiu de les càmeres reflex digitals que regulen el temps d'exposició del sensor. De manera que si el se