Pràctica de creació d'una campanya publicitària
Nom del producte: Daily Look
Què fa? Què el fa ser diferent de les altres coses que ja existeixen?: La nostra app s’anomena Dailylook i és basa en una aplicació per a dispositius mòbils ja sigui android o IOS. L’aplicació té diverses funcions però la principal és que t’ajudi a decidir quina roba posar-te durant el teu dia a dia. La app tindrà un lector QR que podrà escanejar la roba que et vagis comprant i d’aquesta manera tindrà una mena de disc dur on s’anirà guardan totes les peces de roba que hauràs obtingut. Llavors la app tindrà una cosa que mai s’havia vist abans i és que podrà preparar-te conjunts de roba segons diferents factors com el temps, la temperatura, l’estat d’ànim o segons el lloc on vulguis anar.
Logo de la marca
Target: El target són aquelles persones que necessiten de una forma fàcil i ràpida.
Target econòmic: L’aplicació és gratis.
Variables Dures:
Sexe: Tant masculí com femení
Edat: Adolescents, joves, adults. ( Dels 16 als 40 anys)
Nivell Econòmic: Va dirigit per persones de qualsevol nivell socioeconòmic ja que la App serà totalment gratuita
Variables Toves: Va dirigit per a totes aquelles persones interessades en la moda i en la seva imatge personal que no és volen complicar gaire alhora de vestir-se però a la vegada volen anar ben vestits.
Recursos
Com a imatge de marca hem utilitzat un logo molt simple amb el símbol d’un llaç. Els colors utilitzats han sigut el blanc i el negre per donar-li un toc d’elegància.També, utilitzarem les noves tecnologies per presentar el producte, incloent en el cartell un codi QR per descarregar directament l’aplicació i donar la informació més ben detallada. Uitlitzarem el patró ideal de “solució senzilla” .
Enfoc de la campanya publicitària
La presentació és elegant , minimalista i sòbria, conceptes que defineixen la nostra aplicació i la seva funció.
Mitjans de comunicació
Les xarxes socials seràn el mètode divulgatiu que utilitzarem, ho farem mitjançant anuncis o petits videos mostrant la seva utilitat a xarxes socials com Instagram, Youtube, Facebook o Twitter, o mitjançant el testimoni del persones influents o famoses com per exemple influencers.
Aquest és el cartell publicitari:
Recursos
Enfoc de la campanya publicitària
La presentació és elegant , minimalista i sòbria, conceptes que defineixen la nostra aplicació i la seva funció.
Mitjans de comunicació
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada