Anàlisi de publicitat
1-Anunci KFC 2017- Pollo pollo
Producte: La cadena de restaurants KFC, concretament el seu pollastre.
Target:
Variables Dures:
Sexe: Tant masculí com femení
Edat: Adolescents, joves, adults. ( Dels 12 als 40 anys)
Nivell Econòmic: Va dirigit per persones d'un nivell econòmic mitjà-baix, no és un producte car.
Variables Toves:
Va dirigit per a totes aquelles persones que volen mejar de forma ràpida i barata.
Recursos:
A l'anunci es crea un patró ideal de festa i diversió, com si anar a menjar pollastre fos una activitat divertida. Una altre tècnica es el sexe implícit, tant en la lletra de la cançó com en els moviments de les noies que ballen o els plans que s'enfoquen. Es fan paralelismes al llarg de l'anunci, repeteix " rico rico" després "pollo pollo" . Utilitza una cançó repetitiva per donar memorabilitat a l'anunci. I per últim, utilitza l'eslògan " El pollo pollo se hace en Kentaky." i apareix el logo de KFC.
2-Anunci de ING direct
Producte: La nova compta nòmina de ING direct.
Target:
Variables Dures:
Sexe: Tant masculí com femení
Edat: Adults. (30 als 65 anys)
Nivell Econòmic: Va dirigit per persones d'un nivell econòmic mitjà.
Variables Toves:
Va dirigit per a totes aquelles persones que necessiten un banc segur per guardar els seus estalvis.
Recursos:
A l'anunci apareixen xifres de les característiques de la nòmina per donar credibilitat, utilitza paraules esquer com preguntes implicatives (es para recompendarla... o no es para recomendarla), recurosos com paralelismes, repeteix estructures similars, l'humor perquè la gent recordi l'anunci. I per últim, utilitza l'eslògan " El banco del que hablan mejor sus clientes." i apareix el logo de ING.
3-Anunci Invictus, Paco Rabanne
Producte: El nou perfum de Paco Rabanne anomentat Invictus.
Target:
Variables Dures:
Sexe: Masculí
Edat: Joves i Adults. (20 als 50 anys)
Nivell Econòmic: Va dirigit per persones d'un nivell econòmic mitjà- alt. No és una colònia molt cara però les persones d'un nivell econòmic baix es comprarien colònies de gama més baixa.
Variables Toves:
Va dirigit per a tots els homes que siguin triomfadors i victoriosos que vulguin demostrar la seva virilitat. Homes esportistes i elegants.
Recursos:
A l'anunci crea un partó ideal de "sigues èlit", per això apareix el famós jugador de rugby. Ulititza el sexe implícit com a recurs, quan ell mira a la dona. Utilitza metàfores, perquè el jugador es presentat com si fos un déu. Utlitza una cançó de fons.I per últim,com a imatge de marca utilitza el logo que apareix al final i tot l'anunci està en els colors del pot de la colònia.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada