Passa al contingut principal

Anàlisi de publicitat


Anàlisi de publicitat



1-Anunci KFC 2017- Pollo pollo


Producte: La cadena de restaurants KFC, concretament el seu pollastre.

Target:
Variables Dures:
  Sexe: Tant masculí com femení
    Edat: Adolescents, joves, adults. ( Dels 12 als 40 anys)
Nivell Econòmic:  Va dirigit per persones d'un nivell econòmic mitjà-baix, no és un producte car.
Variables Toves:

Va dirigit per a totes aquelles persones que volen mejar de forma ràpida i barata.
Recursos:
A l'anunci es crea un patró ideal de festa i diversió, com si anar a menjar pollastre fos una activitat divertida. Una altre tècnica es el sexe implícit, tant en la lletra de la cançó com en els moviments de les noies que ballen o els plans que s'enfoquen. Es fan paralelismes al llarg de l'anunci, repeteix " rico rico" després "pollo pollo" . Utilitza una cançó repetitiva per donar memorabilitat a l'anunci. I per últim, utilitza l'eslògan " El pollo pollo se hace en Kentaky." i apareix el logo de KFC.
Resultado de imagen de anuncio kfc pollo pollo

2-Anunci de ING direct


Producte: La nova compta nòmina de ING direct.

Target:

Variables Dures:
  Sexe: Tant masculí com femení
    Edat: Adults. (30 als 65 anys)
Nivell Econòmic:  Va dirigit per persones d'un nivell econòmic mitjà.
Variables Toves:

Va dirigit per a totes aquelles persones que necessiten un banc segur per guardar els seus estalvis.
Recursos:
A l'anunci apareixen xifres de les característiques de la nòmina per donar credibilitat, utilitza paraules esquer com preguntes implicatives (es para recompendarla... o no es para recomendarla), recurosos com paralelismes, repeteix estructures similars, l'humor perquè la gent recordi l'anunci. I per últim, utilitza l'eslògan " El banco del que hablan mejor sus clientes." i apareix el logo de ING.

Resultado de imagen de anuncio ing direct 2017


3-Anunci Invictus, Paco Rabanne


Producte: El nou perfum de Paco Rabanne anomentat Invictus.

Target:

Variables Dures:
  Sexe: Masculí
    Edat: Joves i Adults. (20 als 50 anys)
Nivell Econòmic:  Va dirigit per persones d'un nivell econòmic mitjà- alt. No és una colònia molt cara però les persones d'un nivell econòmic baix es comprarien colònies de gama més baixa.
Variables Toves:

Va dirigit per a tots els homes que siguin triomfadors i victoriosos que vulguin demostrar la seva virilitat. Homes esportistes i elegants.
Recursos:
A l'anunci crea un partó ideal de "sigues èlit", per això apareix el famós jugador de rugby. Ulititza el sexe implícit com a recurs, quan ell mira a la dona. Utilitza metàfores, perquè el jugador es presentat com si fos un déu. Utlitza una cançó de fons.I per últim,com a imatge de marca utilitza el logo que apareix al final i tot l'anunci està en els colors del pot de la colònia.

Resultado de imagen de invictus colonia



Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

La història de la fotografia

La història de la fotografia La fotografia neix com a resposta a la inquietud de l'ésser humà de registrar el seu context de la manera més exacte i instantànea possible. Aristòtil va construir la primera càmera obscura  capaç d'obtenir la projecció plana d'una imatge. Consisteix en una caixa hermètica tancada per la qual e s fa passar la llum a través d'un petit forat.  A la paret oposada al forat, es formarà la imatge del que es trobi davant: Va ser utilitzada com a ajuda per al dibuix: En segle XVI un físic napolità, Giovanni Battista Della Porta, va anteposar a l'orifici una lent biconvexa (lupa) i amb ella va obtenir més nitidesa i lluminositat a la imatge. A principis del segle XIX, quan l'any 1816 el científic francès Nicéphore Niepce va obtenir les primeres imatges fotogràfiques, encara que la fotografia més antiga que es conserva és una imatge obtinguda el 1826 amb la utilització d'una càmera obscura i un suport

PRÀCTICA DE CONNOTACIÓ 2018

PRÀCTICA DE CONNOTACIÓ  Amb aquesta pràctica pretenc representar el significat de diverses frases i dits mitjançant imatges: La cusriosidad mató al gato No ho seeeeee (amb veu de peneta) És que no en sé cap! Mejor bueno conocido que bueno por conocer Echar una mano Un somriure no significa l'absència d'un problema sinó la capacitat de ser feliç per sobre d'ell Només sé que no sé res Filar prim Donar un cop d'ull La normalitat està sobrevalorada Prendre el pèl A la tercera va a la vencida Si ser normal és tirar bombes, prefereixo ser un sonat Matar el gusanillo Que Déu ens agafi confessats Anar a dormir amb les gallines Anar tot peix A la ligera Peus de plom A cegues

PRÀCTICA DE LA CÀMERA: DIAFRAGMA, OBTURADOR, ISO

PRÀCTICA DE LA CÀMERA: DIAFRAGMA, OBTURADOR, ISO A continuació us explicaré les diferents parts d'una càmera i els seus elements que afecten a la llum de la fotografia. Aquests són els principals elements de la càmera: Hi ha uns en concret què regulen la llum de la fotografia són els següents: Diafragma: és un dispositiu de les càmeres reflex digitals que es troba dins l'objectiu  format per unes cortinetes amb forma d'iiris que d'obren i es tanquen de manera que regulen la quantitat de llum que entra al sensor i com a efecte secundari la profunditat de camp. Per tant, amb una major obertura del diafragma s'aconsegueix una imatge més lluminosa i en conseqüència, amb menys profunditat de camp. Si l'obertura del diafragma és menor, és captarà una imatge menys lluminosa i amb més profunditat de camp. Obturador: És una dispositiu de les càmeres reflex digitals que regulen el temps d'exposició del sensor. De manera que si el se