Passa al contingut principal

OPTATIU: Producció AV

OPTATIU: Producció AV

LA MEVA PEL·LÍCULA:

PREPRODUCCIÓ:

Al procés de preproducció, és a dir abans de començar a gravar, pensaria quin serà l'argument de la meva pel·lícula i faria una sinòpsis, un resum general de la pel·lícula, els fets més importants però sense entrar en detall i sense explicar el final per deixar una intriga a l'espectador. Aquesta és la sinòpsis de la pel·lícula que m'he inventat pel·lícula.

Sinopsi:


Resultado de imagen de anillo de plata edad mediaHannah, una dona de trenta anys, un dia es troba un anell de plata molt extrany a la bústia de casa seva. En un principi no li dóna importància  a aquest fet tant extrany i decideix posar-se'l. Des d'aquell moment comença a tenir somnis molt extranys per les nits, somnis en que un home la segresta, altres en les que està tancada en una habitació, altres en que l'estan torturant... Els somnis són tan reals que quan es desperta s'aixeca amb ferides, rascades ,blaus. Hannah comença a espantar-se del que l'està passant i decideix visitar el psicòleg, ell li recomana que cada matí escrigui el que li ha passat en el somni i això fa. Després de molts somnis s'adona que tots tenen coses en comú, en tots el somnis ella és la mateixa dona segrestada pel mateix home i es troba en l'Edat Mitjana. Després de molts somnis, els ordena i s'adona que expliquen la història d'una dona de Castella que es raptada per un víking i s'acaben enamorant. Arriba a la conclusió que ella és una reencarnació d'aquesta dona de l'Edat Mitjana i per descobrir-ho decideix buscar a l'home dels seus somnis a través de l'anell que es va trobar. Es posa a investigar i descobreix que l'anell és de l'Edat Mitajana fabricat a Escòcia. Finalment decideix anar a Escòcia per buscar a l'home que apareix als seus somnis.

Imagen relacionada


Enviaria la sinòpsi als productors perquè financessin el meu proyecte. Ells serien els encarregats de dirigir els comptes, negociar i  contractar a uns guionistes perquè escrivissin el guió literari, és a dir,  explicar o descriure que passa a cada escena, qui hi ha, les localitzacions i l'ambientació.

Després de realitzar el guió literari hauria de fer els  guió tècnic, és a dir, la conversió del guió tècnic a una informacio técnica que serà útil pels càmeres a l'hora de gravar. El guió tècnic constarà de les seqüències, de les escenes ,dels plans ,dels moviments de càmera, del temps que durarà cada pla, dels tipus de plans, les angulació, d'allò que es veurà a quedar escena, d'allò que es sentirà, el diàleg, els sorolls, els efectes de so, els efectes especials ,les localitzacions.etc.

Una vegada es tingui tota aquesta informació tècnica, haurem de fer una storyboard, és a dir, una conversió del guió tècnic descrivint visualment les escenes com si fos un còmic.

PRODUCCIÓ:

Un cop s’haguem decidit tots els plans i els gions haurem de començar gravar, és a dir, a començar la producció. Però abans de començar haurem de planificar el que s’hauria de fer cada dia,és a dir, haurem de fer un pla de producció en el què decidirem quan es gravarà cada escena i on es gravarà. Planificar ens serà útil per gravar el més ràpid possible i perquè surti més barat. Primer grabarem les escenes a Escòcia on apareguin pobles, castells i plans genrals, això ho gravarem el més ràpid possible durant una setmana i després gravarem les escenes d'interiors i de tota la primera part de la pel·lícula a Barcelona.


A la producció ens haurem de fixar molt bé el que no hi hagi cap error a l’hora de gravar i evitar que hi hagi problemes en dos plans consecutius que, els anomentat salts de racor. També haurem de decidir el tipus de càmara que utilitzarem a cada escena.

POSTPRODUCCIÓ:



En la postproducció agafarem tot el que hem gravat i ho muntarem, és a dir, agafarem totes les presses i les posarem en ordre.
També aplicarem tots els efectes especials i incorporarem el so de la pel·lícula, gravarem el so de la pel·lícula en un estudi i l’incorporarem a la imatge posteriorment, d’aquesta manera podrem editar l’àudio i afegir els efectes de so.

Del so de la pel·lícula també s’encarregarà l’artista foley, que recrearà els sorolls de la pel·lícula. La banda sonora tindrà un paper molt important en la pel·lícula ja que hi haurà un contrast entre la banda sonora de les escenes del present i la banda sonora dels somnis, que serà una banda sonora amb sons del nord d’Europa propis de l’època medieval. El muntatge de la pel·lícula serà discontinu perquè es retrocedirà en el temps cada vegada que hi hagi un somni

Una vegada tinguem tota la pel·lícula muntada, la productora supervisarà el projecte i mirarà el metratge de la pel·lícula, llavors decidirà si s’ha de retallar o s’han de treure escenes.

Un cop tinguem la versió definitiva gravarem el màster, és a dir, la còpia final que enviarem a cada país perquè incorporin el doblatge, el substituls, l’audiodescripció. etc. I un cop fet estrenarem la peli a nivell mundial.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

La història de la fotografia

La història de la fotografia La fotografia neix com a resposta a la inquietud de l'ésser humà de registrar el seu context de la manera més exacte i instantànea possible. Aristòtil va construir la primera càmera obscura  capaç d'obtenir la projecció plana d'una imatge. Consisteix en una caixa hermètica tancada per la qual e s fa passar la llum a través d'un petit forat.  A la paret oposada al forat, es formarà la imatge del que es trobi davant: Va ser utilitzada com a ajuda per al dibuix: En segle XVI un físic napolità, Giovanni Battista Della Porta, va anteposar a l'orifici una lent biconvexa (lupa) i amb ella va obtenir més nitidesa i lluminositat a la imatge. A principis del segle XIX, quan l'any 1816 el científic francès Nicéphore Niepce va obtenir les primeres imatges fotogràfiques, encara que la fotografia més antiga que es conserva és una imatge obtinguda el 1826 amb la utilització d'una càmera obscura i un suport

PRÀCTICA DE CONNOTACIÓ 2018

PRÀCTICA DE CONNOTACIÓ  Amb aquesta pràctica pretenc representar el significat de diverses frases i dits mitjançant imatges: La cusriosidad mató al gato No ho seeeeee (amb veu de peneta) És que no en sé cap! Mejor bueno conocido que bueno por conocer Echar una mano Un somriure no significa l'absència d'un problema sinó la capacitat de ser feliç per sobre d'ell Només sé que no sé res Filar prim Donar un cop d'ull La normalitat està sobrevalorada Prendre el pèl A la tercera va a la vencida Si ser normal és tirar bombes, prefereixo ser un sonat Matar el gusanillo Que Déu ens agafi confessats Anar a dormir amb les gallines Anar tot peix A la ligera Peus de plom A cegues

PRÀCTICA DE LA CÀMERA: DIAFRAGMA, OBTURADOR, ISO

PRÀCTICA DE LA CÀMERA: DIAFRAGMA, OBTURADOR, ISO A continuació us explicaré les diferents parts d'una càmera i els seus elements que afecten a la llum de la fotografia. Aquests són els principals elements de la càmera: Hi ha uns en concret què regulen la llum de la fotografia són els següents: Diafragma: és un dispositiu de les càmeres reflex digitals que es troba dins l'objectiu  format per unes cortinetes amb forma d'iiris que d'obren i es tanquen de manera que regulen la quantitat de llum que entra al sensor i com a efecte secundari la profunditat de camp. Per tant, amb una major obertura del diafragma s'aconsegueix una imatge més lluminosa i en conseqüència, amb menys profunditat de camp. Si l'obertura del diafragma és menor, és captarà una imatge menys lluminosa i amb més profunditat de camp. Obturador: És una dispositiu de les càmeres reflex digitals que regulen el temps d'exposició del sensor. De manera que si el se